Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Mums!

Kategori: Allmänt

Dagen på stan blev lång och rolig. Kom runt halv ett med Alex och vi började leta oss igenom butikerna utbud men blev till en början ganska besvikna. Jag köpte bara ansiktskräm, bodylotion och ansiktsmask under de första två timmarna. Kunde verkligen inte hitta något snyggt. Men efter en supergod lunch på Casa Mia med Alex, Therese och Måsen kunde min shoppingtur sätta igång ordentligt. Hittade en mysig halsduk, trosor, bh, linne och en stickad tröja. Köpte även lite nödvändigheter som cykellampor och mappar. Jag lyckades spendera en del pengar trots allt. Tänkte lägga upp en bild på allt men självklart klyddar min mobil och bilden finns inte på datorn. WEIRD!

När jag var tillbaka från stan vid sex-tiden var det bara för mig att springa ner i tvättstugan och sätta igång med tvätten. När jag kom upp stod fonduen på bordet och det var bara att hugga in. Gott som vanligt och aldrig fel att umgås med mamma :) Kvällen kommer fortsätta med att jag tvättar och sen bara ta det lugnt.

/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: