Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Rensning

Kategori: Allmänt

Idag ställde jag klockan på elva för att kunna hinna med en del grejer innan jobb som börjar tre. Idag ska jag äntligen ta tag i min garderob! Så nu ligger alla mina kläder överallt i matsalen och väntar på att bli slängda eller inhängda (det rimmade ju lite haha). Som belöning för min stora rensning ska jag gå och sola med Malin. Får unna mig det också innan jag springer iväg och jobbar. Idag blir det dock ett kort pass 15-21.15 så det är lugnt. Vi får se vad som händer efter jobb helt enkelt. Om jag inte blir klar med garderoben får jag nog fixa det annars dödar väl mamsen mig.



/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: