Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Shoppingdag

Kategori: Allmänt

Idag trillade lönen in på kontot och det första jag gjorde när jag vaknade var att betala mina räkningar, mobilen och A-kassan. Satte in pengar till mamma och satte undan några tusen till mitt sparkonto. Resterande ska användas till shopping! Nä nu överdrev jag men en del iaf :) Ska möta upp Alex och Therese i stan och sen blir det till att flänga runt i varenda rolig affär. När Kajsa slutat jobba ska vi möta upp henne och Malin för en fika.

Kvällen min kommer bestå av att tvätta och äta fondue med mamsen, öppnar jobb imorgon så måste försöka komma i säng i tid. Helst långt innan halv två :p

Nu kallar duschen

/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: