Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Smärta

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft en förbannat hemsk dag på jobb. Dagen kändes så fruktansvärt lång, kan bero på att jag var trött, irriterad och hade ont i hela kroppen. Jag ville bara att tiden skulle gå men det gör den aldrig när man tänker på det hela tiden. Men till slut blev klockan tre och jag fick gå hem. Försökte cykla fort hem men då skulle det såklart blåsa nåt fruktansvärt. Det ska ju alltid vara nåt haha. Väl hemma slängde jag mig i sängen och läste i min bok innan jag somnade en stund. Den powernapen var behövlig kände jag, den gjorde så att jag orkade med träningen med mina gymnaster. Vet inte vad det är med mig, men är alltid så fruktansvärt trött. Tror det är en kombination av för lite sömn, dålig mat och ingen motion. Måste ändra på det, orkar inte gå runt och vara trött alltid. Får försöka gå och lägga mig i tid när jag ska upp och jobba tidigt, som idag till exempel, ska ligga i sängen halv elva hade jag tänkte jag :)

Lyckades pressa ner mig i spagat haha. Det gjorde svinigt ont! haha

Morgondagen bjuder på jobb mellan 8-17, efter det ska jag nog hem och ta det lugnt. Fixa med mitt rum kanske, något jag tänkt göra väldigt länge men aldrig kommit till skott :p Kanske blir något hittepå på kvällen men får se :)

/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: