Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Snart dags för bingen

Kategori: Allmänt

Dagen bjöd på pizza och film med Benji, vi såg på Kenny Starfighter. Måste faktiskt säga att den filmen var bra, eller mer rolig. Men lite väl mycket döda för att vara en barnfilm? Och fattar barn egentligen vad ett socialfall är? haha Ja sådana saker satt jag och tänkte på under filmen.

Runt femtiden satte jag mig i bilen mot Kirseberg och snacka om att det är mycket folk vid den tiden! Man står nog mer i kö än vad man kör, så för att dra mitt strå till stacken ska jag försöka cykla hädanefter eller ta bussen. Träningen i sig gick faktiskt bra, nu kommer de igång sen uppehållet över sommaren. Och med tanke på att vi ska tävla om 7 veckor måste de piskas ordentligt fram tills dess :p. Efter träningen tittade jag förbi hos Malin i kiosken, slängde i mig onyttig mat och snackade lite för att sedan bege mig hemåt.

Jag lyckades utnyttja min sista lediga dag också, imorgon kallar arbetet igen. Jobbar 8-17, fruktansvärt jobbigt och tråkigt pass men det är pengar. Jag får försöka se på det så. På kvällen blir det dock något roligare, ska ut och äta med Sandra och Måns på Casa Mia för att sedan spela biljard med resten av packet :)

Nu blir det en dusch!


Mina små söta gymnaster 2006, helt sjukt att de har gått tre år!

/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: