Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Sooova

Kategori: Allmänt

Torsdagskvällen var väldigt rolig och trevlig. Började ju med middag på Casa Mia, åt pasta med skaldjur. Supergott! Men självklart lyckades jag spilla på hela min skjorta haha. Efter middag spelade vi biljard och drack några öl med resten av packet. När klockan blev tolv och de stängde bestämde jag, Sandra och Måsen oss för att fortsätta kvällen så vi bad om att få bli avsläppta  på Lilla Torg och sen bege oss in på Centiliter & Gram. Bara jag och Sandra som stannade men kul hade vi ändå. Var hemma runt tre och trillade i säng.

Gårdagen innebar jobb mellan 12-21.15 vilket var fruktansvärt drygt. Men även den jobbdagen tog slut och jag begav mig snabbt hem till Malin där jag fixade till mig och slöt upp med de andra som redan var peppade till max. Kvällen slutade på KB, inte mitt favoritställe men det gick an. Var hemma runt halv fyra och droppade mina kläder lite överallt i lägenheten för att sen bädda ner mig i min stora säng. Vaknade idag vid halv tolv men lite illamående men det får man väl ta helt enkelt. Idag ska jag inte göra något annat än att vara hemma och ta det lugnt. Funderar lite på att åka ner till Ljunghusen och mamma men får se om jag orkar. Hade varit mysigt att bli omhändertagen hihi.



/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: