Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Svårt beslut

Kategori: Allmänt

Har slarvat med min uppdatering, var så duktig ett tag men nu har jag inte orkat.. Igår spenderade jag min dag på Ikea med Jane, men det var inte lika roligt som det brukar vara. Det finns nästan inga saker på grund av flytten till Svågertorp. Men vi fick i alla fall våra köttbullar och då var vi glada. Vi hann med en tripp till Entré också innan jag var tvungen att sticka till träningen. Där hittade jag dock några fina underkläder som jag bara var tvungen att ha :) Eller egentligen var det bara ett par trosor jag ville ha men när det är ta 3 betala för 2 så känner man sig nästan tvingad att hitta tre par bara för att haha.

På träningen igår kände jag för att köra lite trampett och får väl ändå säga att det gick bra trots att jag inte kört på år och dag. Pinsamt nog har jag träningsvärk idag. Man tror inte att gymnastik är så jobbigt som det faktiskt är när man står där och skriker på sina gymnaster att inte ge upp haha. Hemsk tränare jag är (A).

Idag väntar jobb mellan 13-21.15 men innan dess tänkte jag försöka söka utbildning och även titta lite på vårt fristående.

/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: