Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Underbar dag

Kategori: Allmänt

Jag kan inte direkt påstå att jag har gjort något vettigt idag, eller ja jag har ju inte gjort någonting idag. Efter en tur till konsum där jag inhandlade lite mat och snacks som alla gamlingar kallar chips, placerade jag mig i soffan med datorn i knäet och tvn på. Och där har jag suttit fast hela dagen och sitter fortfarande kvar. Jag väntar på att jag ska få lite energi så att jag kan hoppa in i duschen och göra lite middag men det lär dröja ett tag till. Kvällen kommer förmodligen spenderas på samma nersjukna plats i soffan som under hela dagen. Får se om jag orkar gå och lämna filmen jag hyrde i veckan men det är ytterst tveksamt faktiskt.

/ Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: