Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Ledig dag

Kategori: Allmänt

Idag är jag ledig från skolan då en lektion blev flyttade till imorgon, inte mig emot! Men tro inte att jag ska slöa idag, nej verkligen inte. Ställde klockan på halv nio för att jag ska hinna slänga i mig lite frukost och packa väskan för att sedan bege mig till Friskis. Ska möta upp Måsen där och så ska vi träna på gymmet :) Var ett bra tag sen jag tränade så nu ska jag försöka komma igång ordentligt igen, ska försöka skriva upp vilka dagar jag ska träna så att jag vet på ett ungefär. Efter träningen bär det av mot stan där jag ska möta upp Therese och Måns. Blir först en fika och sedan shopping. Ska hitta en present till Marika också :)
Ikväll blir det träning i Oxie med den stora truppen, ska försöka hinna hem efter stan och ladda om batterierna lite innan jag dra iväg igen. Efter träningen blir det att se finalen av Paradise och sen komma i säng i tid. Ska försöka att inte vända helt och hållet på dygnet.



Nej nu får jag nog ta och packa ihop lite.

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: