Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Tisdag

Kategori: Allmänt

Som jag skrev imorse skulle jag och Måsen sticka och träna vid tio men tror ni den tröttis kom? Nej hon sov när jag ringde henne från gymmet haha. Så fick bli träning själv, dock inte mig emot. Köttade sönder mina armar så nu är de inte brukbara på ett bra tag. Kan ju berätta att när jag skulle ta mig ner för trappan på gymmet lyckades jag självklart halka och trilla. Just my luck. Tur att ingen såg haha. Begav mig upp till stan där jag mötte Måsen och Therese för en fika, eller mer lunch faktiskt. Vi hann ta igen en del :) Sandra och Måns gjorde oss sällskap och sen begav vi oss ut på jakt för att hitta present till Marika. Hittade en hel del bra saker :) Förhoppningsvis uppskattar hon dom haha. Hittade lite saker till mig själv också, underkläder, inneskor och ansiktskräm. Hittade även några saker till mitt rum men de glömde jag köpa, så får dra mig upp till stan någon dag och köpa de också :)



Mina nya mysinneskor. Har halkskydd på undersidan, lär behövas så ostadig jag är haha

Ikväll har jag haft träning i Oxie, vägen dit var förjävlig, snö och blåst är ingen rolig kombination när man ska köra. Totalt kaos var det på vägarna, fick ligga i 60 hela vägen. Höll även på att köra in i Therese bil när hon körde in i en snöhög. Usch och fy säger jag bara! Efter träningen serverade mamma middag, kycklingsallad. Den satt mycket bra må jag säga! Vid tio kom Marika och Stephi hit för att kolla finalen i Paradise och rätt personer vann!!! :D Jackie och Patrick var helt enkelt bäst.
Nu blir det lite läsning och sen sängen :)

CIAO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: