Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Carpe Diem

Kategori: Allmänt

Igår när tjejerna hade gått kunde jag inte dra mig från att spela RollerCoaster, det är så roligt! Men min rastlöshet och saknad av tålamod blir det inte speciellt långvarigt längre. Tidigare kunde man spela spel i timmar men nu klarar jag knappt en. Vad har hänt med mig? Det kanske är så när man blir vuxen? Tråkigt i så fall :p

Idag ska jag som rubriken säger fånga dagen, är uppe hyfsat tidigt. Har bestämt med Cim klockan elva, vi ska ta en promenad med hennes hund. Det har blivit lite av vår grej. Och när vi går där beklagar vi oss om våra träningsgrupper :p Lika roligt varje gång. Efter det måste jag kila iväg till Malmö Högskola för att hämta några kort och skräp som man tydligen behövde. Kl ett är det dags för att fixa naglarna igen, de ser för jävliga ut! Ska bli skönt att få dem ompysslade. När jag är klar där ska jag möta upp Malin för att köpa en present till Carro som fyller år imorgon :)

Nej får kila nu om jag ska hinna!

CIAO

Kommentarer

  • isabelle säger:

    en sån mboil du har ska jag få imorgon fast min är blå hihi älskar dem mobilerna kram bella <3 gillar sig skit mycket fortfarande sara saknar dig varje dag och tänker på froktasnvärt mycket hela tiden kommer aldrig glömma dig

    2010-07-09 | 17:13:24
    Bloggadress: http://bellalindeman.blogg.se/
  • isabelle säger:

    haha sara jag ska få en likadan mobil som dig fast iblå dem äger !!!!!! kommer alltid att ha dig som jag aldrig kommer glömma saknar sjukt mycket tänker på dig varje minut och tänker vad du gör och att jag vill träffa dig igen <3 !!!!!!!!!!

    2010-07-09 | 17:16:57
    Bloggadress: http://bellalindeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: