Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Dagen D

Kategori: Allmänt

Dagen alla visste skulle komma men inte tänkt särskilt mycket på, men nu är den här och det finns inga som helst chanser att jag kan komma ifrån det. Jag ska idag köra en volvo v70, och inte bara det utan med ett släp! Kan ni tänka er denna situation? Jag som inte ens lyckades köra min morfars lilla Toyota Corolla ur hans garage utan att göra in i en lufttrumma. Vi får helt enkelt hoppas på det bästa, att ingen dör.. Och att Sandra sitter med är nog inte någon större hjälp, hon har inget körkort och lär nog skratta hela färden. Illa! Men vi får som sagt hoppas. Håll nu tummarna för oss. Vi får se om det blir någon uppdatering senare eller om jag har kommit till Släp-himmeln. Peppar peppar ta i trä!

Sara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: