Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Gym

Kategori: Allmänt

Hemkommen från gymmet nu. Körde överkropp enligt mitt program som jag fick av Instruktörs-Jens. Måste dock säga att hans ritningar och förklaringar på schemat är lite sådär halvsvåra att tyda. Och han har skrivit mycket lägre vikter på en hel del maskiner. Vad tror han liksom? Att jag är klen? nänänä. Här finns muskler...någonstans. haha En sak som fick mig lite opepp är när det luktar skit på gymmet, idag luktade det kebabsvett. Otroligt otaggande. Det får en att vilja springa där ifrån fortare än kvickt. Kanske dags att byta gym? Har faktiskt funderat på att börja träna på Ön istället, eller iaf ha det som ett alternativ när jag inte har bilen. Men vill gärna ha en instruktör där också, känns inte som att det är samma maskiner på Heleneholm som på Ön. Får väl helt enkelt boka in en tid snart. Måste bara se hur mitt schema i skolan ser ut, känns som att jag inte kan bestämma massa grejer förrän man vet hur det ser ut. Drygt! Får förhoppningsvis det på tisdag när vi börjar :)

Nu ska jag umgås lite med mina vänner :)

CIAO


Min träningsoutfit. Inte riktigt Blondinbellastyle men det går an :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: