Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Helgen

Kategori: Allmänt

Efter att naglarna blev fixade i fredags eftermiddag mötte jag upp Malin för att köpa en present till Carro som på lördagen skulle bjuda på middag och förfest. Vi köpte en kuvertväska i fakeormskinn och ansiktemasker. Vi mötte sedan upp Frall och Jessica för en fika på Lilla Kafferosteriet. Riktigt kul att träffas igen och catch up lite :) Malin var tvungen att sticka iväg till jobb men jag, Frall och Jessica tog oss en tur på stan :) Köpte lite nya kläder. Aldrig fel det där ;) På kvällen åt jag middag tillsammans med mamma och sedan åkte jag iväg på lokalfest som Måns hade, en avskedsfest. Var nykter då jag skulle jobba dagen efter och dessutom hade kört. Hade väldigt roligt men när folk började bli för fulla kände jag för att dra hem hehe. Lyckades dock inte somna förrän halv två så det blev inte speciellt många timmars sömn vilket märktes under lördagen på jobb. Gäspade nog minst 100 gånger haha. Det fick helt enkelt bli en lååång powernap efter jobb. På kvällen bjöd Carro som sagt på middag och förfest vilket var skitroligt! Vi drog sen vidare till Chili där hon hade hyrt en del av stället. Efter tolvslaget sjöng vi för Carro som officiellt hade blivit 20 år. Under kvällen bjöds det på skumpa och en hel del dans. Det var en riktigt lyckad kväll! Söndagen blev en tung dag, med max två timmars sömn släppade jag iväg mig mot Kirsebergshallen där jag skulle på utbildning med styrelsen. Under sex timmar satt jag där och gud vad trött jag var! Höll på att somna några gånger faktiskt haha. Så när jag äntligen fick komma hem däckade jag stenhårt! På kvällen hjälpte jag mamma med att packa saker inför flytten som går på lördag. Sen såg vi Falk på tv, eller rättare sagt mamma tittade och jag löste korsord haha.

Idag har jag hunnit tvätta och packa en flyttlåda. Tänkte ladda upp lite bilder nu från helgen så att jag inte glömmer bort det. Klockan två ska jag möta upp Malin och så ska vi bege oss till Malmö Högskola för att hämta saker till mig. Börjar ju imorgon. Pirrigt. JA! Ikväll blir det som vanligt träning med mina kära gymnaster :)

Ciao!

På Måns fest i fredags :)

Kommentarer

  • isabelle säger:

    ha sara vad fin du är på den bilden och varför svarar du inte mig på sms och sånt längre det har varit viktiga saker som jag ville men för det mesta vet du allt om saker jag sa till dig en gång innan ha det så bra men du får hjärna gå in på min blogg o titta vad jag gör där innne

    2010-07-09 | 11:21:31
    Bloggadress: http://bellalindeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här: