Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

I'm back

Kategori: Allmänt

Jag är inte i släpvagns-himmeln! Jag överlevde dagen gott och väl och lyckades till och med ha ruskigt roligt. Jag har nog inte skrattat såhär mycket på flera veckor. Men jag och Sandra är ett sjukt team, sjukt med förbannat roligt. Dagen avslutades perfekt med att när vi skulle lämna släpet märkte vi att kåpan var öppen och vi har ingen aning om hur länge vi körde så. Så självklart veck vi oss av skratt. Uthyrningskillen måste ha trott att vi var dumma i huvudet. Speciellt med tanke på att när vi skulle hämta släpet asgarvade vi när motorn inte startade. Ja mina magmuskler har verkligen fått sig en omgång idag.
Nu står iaf min fina 1.40 säng och garderob i vardagsrummet och väntar på att de ska flyttas till den nya lägenheten. Lovely.
Nu hade jag tänkt hoppa in i duschen och sen slänga mig i soffan. Det förtjänar jag!

Ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: