Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Ny skola

Kategori: Allmänt

Kl två idag mötte jag upp Malin för att spatsera ner till Västra hamnen och Malmö Högskola. Jag skulle hämta ut mitt passerkort. Jag börjar läsa till fastighetsmäklare imorgon och måste då ha ett sådant för att ha tillgång till saker och ting. Kan ju säga att fotot blev fett fult och jag tänker gömma det kortet så gott det går. Så imorgon börjar mitt studentliv, på gott och ont. Är sjukligt nervös, tänk så får jag inga vänner?! :o Det är nog min största rädsla, skit i om jag inte klarar kurserna men man kan fan inte gå tre år utan att få några vänner. Det är inte ok! haha men sen kan man ju fråga sig varför jag inte skulle få det? Inte så att jag är asocial på något sätt. Nej det löser sig förhoppningsvis. Annars får jag väl hänga med lärarna (Y) haha. Nej så långt får det inte gå! Snälla säg till mig då.

Nu väntar mamsen mat :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: