Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Skoldag

Kategori: Allmänt

Idag inleddes dagen med en föreläsning i Det professionella mötet i skolan. Hade en drygt tre timmar lång lektion. Helt okej intressant eller jag tappade tålamodet i slutet och satt och gjorde allt annat än att lyssna :p Jag i en nötskal haha. Jag rusade hem för att slänga i mig lite mat, jag har en del jag ska hinna med på min håla. Har redan flyttat ut min stereo till vardagsrummet och nu sitter jag och funderar på om jag ska använda mina egna högtalare eller mammas. Dilemma! Får väl ringa och rådfråga broder min. Nästa på min lista är att slänga ner alla skor och väskor i en flyttkartong. Sen är väl klockan så pass mycket att jag ska springa och möta upp Kajsa för att shoppa loss på systemet. Tänkte bjuda på lite bål och dylikt imorgon så måste ha lite vorre. haha Sen behöver jag till mig själv både ikväll och imorgon. Sen får jag rusa hem igen för att byta om och fixa till mig lite för att till sist befinna mig i skolan kl 15. Efter skolan är det afterschool på St Gertruds med mäklarna på skolan, direkt därifrån tar jag bussen till Tove i Skanör för att äta lite och förfesta. Jag har en packad dag och kväll helt enkelt. Puh! Morgondagen lär ju inte bli mycket bättre, med flytten och festen :p Men jag överlever nog. På söndag får bli en riktigt vilodag!

Nej nu känner jag tiden försvinna från mig
CIAO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: