Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

-

Kategori: Allmänt

Hola!
Då har man uträttade en del av dagens planerade sysslor. Jag cyklade till gymmet, vilket är en bedrift i sig när det gäller mig. Har blivit sjukt lat på sistone och tar gärna bilen eller buss, men idag hoppade jag upp på min röda Cresent och tog mig bort till Heleneholm. Hade dock för lite kläder på mig märkte jag, jag blev lurad av solen och trodde att det skulle räcka med fleecetröja och väst men gud vad jag frös om armarna! Trodde dom skulle trilla av! Men dom satt kvar när jag kom fram och jag kunde köra ett skönt utpumpande träningspass.

Efter lite lunch satte jag mig i sängen med mina skolböcker och löste några arvsproblem och kände mig superduktig. Första gången under denna utbildning som jag satt mig ner och pluggat så länge :p Kanske ett orostecken? haha Efter en timmes plugg mötte jag upp Malin för en solstund. Behövdes verkligen! Fick dock pausa tiden efter 18 min för att min rumpa brändes alldeles för mycket haha. Nu är det dags för dusch nr 2 idag och sen ska jag unna mig en powernap!

Ciao


Har köpt lite nya skor och träningsbyxor :) Tror jag får lugna ner mig nu :p


Pluggstund i sängen. Lagboken är min favorit! haha

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: