Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

5 mars 2010

Kategori: Allmänt

Hola!
Visst är det konstigt att man ibland inte alls känner för att ha någon blogg men andra gånger så vill man skriva som aldrig förr. Tror jag har kommit i en sådan period igen, vi får väl se hur länge denna håller i sig :p. Idag har jag ledig från skolan. Dock fick jag ett sms från jobb om jag kunde jobba mellan 13-21, men nej det går icke för sig. Jag har massvis att hinna med idag. Först och främst ska jag cykla mig bort till Friskis för att träna. Har haft en riktigt hemsk syndarvecka så lite träning mår jag nog bara bra av. Därefter blir det hem för att duscha och sen sätta mig och plugga lite. Ska försöka hinna med lite vardagssysslor där emellan. Rentvätten är ett stort berg och behöver sorteras så jag får väl ta tag i det. Någon gång i eftermiddag ska jag möta upp Malin för att sola, ska se om jag kan locka iväg henne på en lite promenad också när det är såhär underbart väder. Ikväll blir det fest för hela slanten. Therese ska hit och äta och fixa sig med mig sen bär det av mot Rönnen där vi ska förfesta lite hos My för att till sist hamna hos Max där vi förhoppningsvis stannar hela kvällen. Låter som en trevlig dag det här! Vi får se om jag kommer ihåg att göra någon uppdatering eller om det blir som det brukar bli haha. Nu rusar tiden iväg från mig känner jag. Gymmet nästa!


Mina goda och nyttiga frukost idag. Annanas, grapefrukt och kiwi :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: