Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

GRATTIS!

Kategori: Allmänt

Idag är dagen många inte trodde skulle komma men den gjorde det trots allt, MALIN TOG SITT EFTERLÄNGTADE KÖRKORT! :D Många många grattis till henne! Fick åka premiärturen med henne tidigare idag och hon är så duktig så :) Nu vet vi vem som blir vår chaufför i framtiden haha.

Idag så har jag förutom att åka bil med Malin varit en tur på gymmet. Cyklade dit vilket är ett plus i sig och sen körde jag 45 minuters konditionsträning. Välbehövligt! Lite mage fick det också bli innan jag begav mig hemåt igen. Väl hemma har jag från och till försökt plugga. Har väl gått sådär.. Lite har jag väl fått gjort, iaf skrivit ut massa papper som jag behöver. Finner ingen riktigt studiero. Och det gör ju inte saken bättre att jag har en katt som springer på alla mina papper hela tiden! A ja, får hoppas att det går bättre imorgon.

Nu ska jag ta en powernap för att sen göra mig redo för en kväll på stan!

CIAO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: