Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Pluggtider

Kategori: Allmänt

Imorse ringde mitt alarm 9.00 av den kära anledning att jag ska iväg och träna. Ett pass på gymmet är vad det blir, känner att hela kroppen måste få sig en omgång till. Den igår räckte inte riktigt. Ska dessutom cykla dit så får ännu mer motion vilket är tummen upp. Och jag ska även cykla till Kirseberg och kvällens träning, kan ni tänka er så mycket motion på en och samma dag?! Min kropp måste få sig en ordentlig chock.

Men anledningen till varför jag ställde klockan så tidigt var för att jag måste hinna plugga större delen av dagen också. Tentan närmar sig med stormsteg och jag är inte alls förberedd! Börjar få tentapanik. Ickebra! Så nu ska jag avsätta tid VARJE dag för att sätta mig med mina böcker. Vi får väl se hur det blir med det, men det är ambitionen iaf haha.

Nej lite frukost och sen bär det av mot Heleneholm!


Träningsklädd :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: