Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

-

Kategori: Allmänt

Gick sådär med pluggandet. Har lyckats göra tre uppgifter.. Idag är väl ingen pluggdag. Måste dock ge mig själv en eloge för att jag faktiskt har suttit ner i tre dagar i sträck och pluggat. Händer inte speciellt ofta i fröken Thurells liv. Men tro nu inte att jag bara har suttit ner och latat mig, nejnej! Jag har städat toaletten, eller inte själva toaletten men duschen och handfatet. Har putsat glasrutorna i duschen, spegeln ovanför handfatet och all krom har fått sig en fix. Var jättesnyggt tills det att jag duschade.. Har även hunnit med att sortera bland mina skor, vattna blommar och som sagt duscha.


Nyduschad och osminkad. Har hört att det ska vara bra att vila huden från smink så en dag som denna då jag mest ska vara hemma får min hy helt enkelt vila :)


Skosamlingen på mitt rum. Detta var det som inte fick plats i garderoben i hallen. Nu är alla skor dammsugade. De samlar på sig en hel del damm när de bara står och väntar :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: