Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Fort ska det gå

Kategori: Allmänt

Dagarna bara springer förbi tycker jag! Får ta en snabb sammanfattning av veckan då:
Måndag
jobbade 6.45-15.30 stack direkt till hallen och hade barngympa och sen träning med mina gymnaster.
Tisdag
Sov lääänge! blev väckt av min pojkväns mamma 10.20, hade då sovit drygt 12-13 timmar. Blev turer till Ekohallen och Citygross. Köpte massa saker till juluppvisningen. Kaffe, kakor, godis och sånt tråkigt. Hittade dock en sak till mig själv, en tomtedress! Vi ska vara tomtar på uppvisningen. Det är en tomteflicka-klänning i strl 140/150 haha. Jättesöt! På kvällen blev det som vanligt träning med barnen i Oxie.
Onsdag
Vaknade när min pojkvän kilade till jobb vid sju-tiden och kunde inte somna om. Det va ju snö!! Så stack iväg till gymmet och tränade. Åkte direkt därifrån och hämtade min pojkväns mamma på sjukhuset och körde hem henne. Sen satt jag och pysslade med småsaker. Finns alltid mail att skicka, samtal att ringa. Sen körde jag iväg henne till jobbet. Åkte hem om och hämtade saker sen tillbaka till Oxie. Mötte upp Marika för en promenad i snön. Sen körde jag hem till pojkvännen, fick skotta och ha mig. Inte min starka sida men det gick! Middag och sen blev jag skjutsad till Kirseberg för träning med mina gymnaster.
Torsdag
Ja här är vi idag. Sitter färdigfixad och tänkte kila ner i källaren för att boka tvättid och kanske hämta lite mer julsaker. Mamma hade bara tagit upp ljusstakarna. Har placerat dem i våra fönster. Ska försöka hänga upp våra stjärnor men behöver spik och det kunde jag inte hitta!
Vid två-tiden ska jag möta Alex och Måsen i stan vid två för att ta en fika och eventuellt lite shopping. Måste iaf hämta ut mina linser och springa in på jobb för att skriva upp tider. Ikväll blir det träning i Svedala :)

Kommentarer

  • Helen säger:

    Tjusig bild!!! Underbar hållning :)

    2010-12-02 | 23:25:20

Kommentera inlägget här: