Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

God morgon!

Kategori: Allmänt

Ibland när jag är ute på morgonkvisten blir jag så avundsjuk på alla människor som har ett jobb att gå till, förhoppningsvis ett jobb de trivs med. Jag vill också göra det! Men det är lite svårt när jag inte vet vad jag vill jobba med, än mindre vad jag vill plugga till. För plugga måste jag, eller måste MAN, för att ha en större chans att klara sig i denna konkurrens som nu finns.

Idag är det tänkt att jag ska plugga, tenta om en vecka.. Har även lovat min pojkvän att kila ner till MFF-butiken för att köpa två SM-guldströjor till honom. Kl elva ska de öppna så tänkte att jag gå en stund tidigare så får jag mig en promenad också. Och som vanligt är det träning med mina gymnaster ikväll :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: