Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Gymnastikträning

Kategori: Allmänt

Ikväll begav jag mig till Svedala för att provträna i deras gymnastikförening. Det blev jag, Paulina, Cathlen och Camilla från Örnarna som tog oss dit. Skulle egentligen träna 19-21.30 men det var klydd med tränare som blev bara till 20.00. Men under den timmen körde vi luftkudde. Inget jag har kört mycket på. Har mest tränat på tumblinggolv. Det gick bra iaf. Blev några handvolter, volter, rondater och en flickis :p Kände inte att go all-in på första träningen. Kroppen måste ha fått en chock! Känner redan nu av tricepsen, som troligtvis har legat i dvala sedan 2008 då jag senast tränade gymnastik regelbundet. Kul var det iaf! Och vi kommer prova fler gånger. Bra träning och roligt! Definitivt roligare än gymmet :p

Nu väntar mys framför någon film :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: