Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Ledig vecka

Kategori: Allmänt

Efter tentan igår bestämde jag mig för att ta resten av veckan ledigt från allt vad skola heter. Jag får inte ens tänka på skolan! Det är så otroligt avslappnande. Så vad gjorde jag då på min första lediga dag? Jo jag blev medtvingad på min pojkväns jobb. Fast av någon anledning var det jag som var mest pigg. Studsade upp 6.30 imorse och var inte tyst en minut under förmiddagen, till min pojkväns förtvivlan. Måste ju vara jobbigt att ha med mig som beter mig som ett Downs-syndrombarn som gör olika ljud, sjunger, visslar, klappar, skriker och pratar konstant! Men jag hade kul :) Kl tio var min tur med honom slut iaf, då släppte han mig i stan och så gick jag för att köpa linser. Förutom tamponger så är det en av de mest tråkiga kostnader. Precis som att jag kan hjälpa att jag är halvt blind..? Blev även en tur in på HM, behövde trosor ansåg jag, och en bodylotion. Köpte present till min pojkväns mamma. Får hålla tummarna att hon uppskattar det! Därefter tog jag bussen mot Oxie. Min tanke är att jag om ett tag ska springa iväg och träna (om jag hittar till gymmet), men innan dess behöver jag slappa lite i soffan känner jag ;)

Kommentarer

  • Helen säger:

    Tack för Presenten på min födelsedag :) Ska verkligen njuta när jag ligger där <3<3

    2010-12-02 | 23:28:58
  • isabelle säger:

    är han din boyfriend

    2011-01-21 | 17:15:31
    Bloggadress: http://bellastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här: