Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Onsdag 2 november

Kategori: Allmänt

Jag har legat nere ett tag! Tur man inte är storbloggare. Då hade väl alla spekulerat i om man är död, varit otrogen, begått självmord, blivit häktad, drogad  ja inte vet jag. Men där funkar det inte att bara inte vilja blogga längre. Tur då att jag lever mitt Svensson-student-liv. Och på den fronten har det inte hänt mycket. Har gymnastikträningar fyra gånger i veckan, försöker plugga lite då och då, skolan är jag väl knappt i, vänner träffar jag när jag inte försöker plugga, pojkvännen umgås jag med två minuter på morgonen och en halvtimme på kvällen i runda svängar.

Idag hade jag träning med mina fina gymnaster. De var bara sex stycken idag, beror troligvis på lovet. Körde matt-träning, började med handvoltsstationer, sedan rondat och flickis och till sist salto. Gick väldigt bra att träna på det sättet. Vi såg många förbättringar. Avslutade träningen med en mattlänga där de fick träna på både framåt och bakåtvarv :)

Nu sitter jag med min korv stroganoff som jag inte hann äta innan träningen :) Funderar på om jag ska hinna springa iväg till gymmet eller om jag ska ta det imorgon? Tåls att tänka på!


Just det! Ska provträna för en gymnastikförening i Svedala imorgon. Håll tummarna för att jag överlever haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: