Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Tisdag 9 november

Kategori: Allmänt

God morgon!
Sitter för närvarande i sängen med min älskade dator. Har löst dagens första uppgift, prata med Pensum (Gymnastik föreningens försäkringbolag). Jag kunde inte öppna deras avier tidigare så var tvungen att ringa och prata med dem. Nu har jag fått alla avierna skickade till mig och även kommit på att jag får använda Firefox för att kunna öppna dem. Dagens nästa uppgift är väl att plugga. Alltid lika roligt. Tänkte köra lite intensivt ett tag nu, ska eventuellt gå en runda på stan med Alex så får ligga i innan dess ;)



Ikväll är det träning i Oxie som vanligt. Inte min egna grupp utan är där bara som hjälp.


Slänger in en bild på Måns och mig för att säga att jag tycker att min månsiboy ska komma hem!

Kommentarer

  • Lotta säger:

    P.S... Du har sjukt snyggt hår!!

    2010-12-15 | 16:02:45

Kommentera inlägget här: