Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Tomt

Kategori: Allmänt

Det tog lite tid för mig att komma igång med pluggandet. När jag satt och sminkade mig ringde underbara Carro. Blev ett långt samtal med henne. Bestämde träff på fredag :) Eller rättare sagt förfest och utgång. Lär dock inte bli någon utgång för min del. Jag ska nämligen på styrelsemöte 11.00 på lördag som följs av ledarmöte 12.00 och sist men inte minst födelsedagsmiddag för min bror 15.00. Hade känts lite taskigt att sitta där och inte kunna äta något och se ut som något katten just släpat in. Men förfesten ska jag definitivt vara med på. Brukar oftast har roligast där ;)
Nu har jag dock lyckats ta mig igenom en del av ett kapitel. Lätt är det definitivt inte ska jag säga. Jag förstår inte hur man frivilligt kan vilja arbeta med sådant, ekonomistyrning alltså. Det är inte roligt någonstans! Möjligtvis att jag får skina med mina ekvationskunskaper på lååg nivå haha. Lite plugg till sen känner jag för att ta en fika för en gång skull. Min hals skulle nog må bra av lite te eller varm choklad :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: