Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Torsdag 18 november

Kategori: Allmänt

Gud vad tiden går snabbt! Man hinner ju knappt med. Julen knackar snart på dörren. Är så sugen på att börja pynta. Det blir så mysigt när man ser alla ljus i fönstren och julsaker står framme. Nästa söndag är det julskyltning, ett måste! Sen ska jag släppa upp alla julsaker från källaren och börja pynta. Det är mitt uppdrag varje år. Mamma tittar mest på :p

Idag ska jag iväg på en jobbmässa med inriktning på Jobb för unga inom idrott. Kl ett börjar den på Swedbank arena. Den ska hålla på till fyra men får se hur länge jag stannar :) Efteråt ska jag bege mig mot Svedala för att äta middag med Therese. Blir troligtvis ingen gymnastikträning ikväll. Har nämligen sträckt framsidan på båda låren.. Får se om jag kilar iväg till gymmet och tar lite konditionsträning istället.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: