Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

De gick hem!

Kategori: Allmänt

Mina kanelbullar gick hem igår :) Hade lite problem med själva baket, överskred mjöldoseringen ganska bra och fyllning gjorde jag dubbel. Det är ju den som är den godaste! Inte för att jag har ätit någon av bullarna, är inte så förtjust i dem. Mina kära ungdomar var det däremot.


resultatet av mitt bak :)

Dagens plan är läkaren 8.20, ska kolla alla värden och även mina fötter. Vi får se om det är något fel på mig. Efter det blir det plugg plugg och åter plugg. Det är tanken iaf, sen får vi se om jag följer det haha. Det finns alltid något annat att göra. Ikväll blir det träning och middag ute med min älskling, vi firar 6 månader idag :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: