Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Fredag 22 oktober

Kategori: Allmänt

Folk pratar fortfarande om denna förbaskade snön, men jag har ännu inte sett något? Ljuger alla andra eller vad händer?

Nu har jag avverkat Pensum på min lista, ska bara ringa upp vår kontaktperson för att stämma av. Förhoppningsvis har allt blivit rätt. Jag har fått flera listor med namn på barn som har slutat och som ska tas bort från Pensum och även en del som är nya och som ska läggas till. Ett hemskt jobb! Sitta och leta i dessa never-ending-listor och pricka av. Men nu är det klart iaf.

Min grupp sitter just nu i en MSN-konversation och försöker komma på något vettigt att göra med grupparbetet. Jag har fått min uppgift så ska försöka börja på den. Nu väntar först lite lunch och sedan tvättstugan som jag hela tiden glömmer bort.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: