Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

God morgon

Kategori: Allmänt

Som jag anade igår har jag gått och blivit sjuk, halsont.. Jag har inte tid med det! Min dag är fullspäckad. Har skola 10-12, ska möta upp morfar och min bror 12.15 för att gå till min mormors grav, hon skulle ha fyllt år idag :( .. och till slut ska jag jobba 16-20. Jag lär ju vara död ikväll! OCH jag måste cykla hela dagen, lär ju inte göra saken bättre. OCH jag har blivit av med min kamera och mammas bilnyckel. Kan det bli bättre?! Jag vill bara lägga mig under täcket och ligga där hela dagen. Sen får gärna min pojkvän komma och hålla om mig :)
Men jag ska ta mig igenom dagen. Det är sol iaf :)


Slänger in en höstbild :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: