Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

God morgon

Kategori: Allmänt

Igår kväll var jag, tillsammans med min pojkvän, mamma och morfar, på inspelningen av Robins. Jag har varit på dem tidigare, fast då på gamla Tv-huset på Jägerso. Nu spelas det in på Slagthuset istället och tar en hel del mer publik. Innan inspelningen började, var där en stå-uppare som pratade, Fritte Fritzon hette han tydligen. Trots sitt udda namn var han väldigt rolig. Inspelningen började till slut och gäster var Lill-Babs och Lotta Engberg. Och gud vad dom bjöd på sig! Det blev massa skratt! Programmet var väldigt lyckat får jag säga. Det sänds på lördag 21.30 så då får man se om jag ser sig själv ;)



Nu har jag precis ätit frukost och läst på om nyheterna för dagen. Idag står tvätt på schemat tillsammans med grupparbete via Msn kl 12.00 och till sist jobb 15.00. Därimellan ska jag försöka ringa Pensum (försäkringsföretag till vår förening) och göra lite andra halvviktiga saker.


Det är trots allt fredag så då får man unna sig nybakade bullar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: