Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

God morgon

Kategori: Allmänt

Tack vare en viss man i min säng har jag varit vaken sedan halv 7......! Helt underbart såhär en lördag. Lär ju definitivt blir en powernap senare idag. Så fram tills nu har jag läst tidningen, spelat Råttfällan med mamma (Kom på att spelet heter det och inte musfällan), varit och handlat bullar på konditoriet i kvarteret och även ätit frukost. Nu har mannen min stuckit och jag ska alldeles strax sätta mig med mina skolböcker. Tror att jag ska bädda ner mig lite mysigt i sängen och sitta där. Det känns som en sådan dag idag, då man ska ha på sig myskläder, tända ljus och ligga kvar i sängen hela dagen.


Mannen min bäddade och kommer sedan till mig och säger: "Kom baby, jag har bäddat på ett annorlunda sätt, som gamlingar brukar göra!" haha sött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: