Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Härlig morgon!

Kategori: Allmänt

Igårkväll körde jag hem till min pojkvän för att sova med honom. Men såklart var han inte hemma när jag kom så fick gå och lägga mig ensam, eller tillsammans med Blondinbellas bok. Och massa kläder! Hade pyjamasbyxor, strumpor, t-shirt och tjocktröja. Hade precis fått upp värmen när min pojkvän kommer och drar med sig massa kyla in, blev lika kall som när jag kom dit. Toppen!
Imorse serverades frukost, bullar! Bullar på helgen är pricken över i:et. Och samtidigt sken solen in i köket. Hur underbart är inte det? Körde hemåt vid halv elva. Har tänkt sitta och plugga en del idag. Men måste först springa till Malmborgs och hämta ut en paket från H&M!


Myskläder på. Och glasögon. Lyckades göra av med min ena lins hos min pojkvän (Y)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: