Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Inte mycket

Kategori: Allmänt

Nej det blev fler inlägg igår, kände att jag inte hade något att skriva om. Men kan ju rapportera om att läkaren ansåg att jag var kroppsligt frisk. Fick lämna diabetesprov, urinprov, leverprov och blodprov. Vi får se om det visar något. Han rekommenderade mig att kolla över min livsstil för att se om det är något där som ställer till det. Så på fredag ska jag och mamma gå igenom allt tillsammans och försöka reda ut saker och ting.

Igår firade som sagt jag och min pojkvän 6 månader så för att fira gick vi till Le Colisé. Jag tog sniglar som förrätt och planka med ryggbiff till huvudrätt. Så gott!

Idag är det tentadag. Ska göra mitt bästa men känner att det inte kommer att gå. Jag känner mig inte missmodig på grund av det, jag tycker faktiskt att jag har försökt men inte lyckats och man kan inte göra mer än sitt bästa. Tycker det blir bättre om jag får en chans till istället för att stressa ihjäl mig nu. Steg 1 i min nya livsstill: Inte stressa mer än nödvändigt ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: