Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Jobbdag

Kategori: Allmänt

Min klocka ringde redan 5.45 imorse. Mörkt var det ute. Men av någon konstig anledning var jag väldigt pigg. Steg upp, fixade mig och slängde i mig lite frukost innan jag cyklade iväg. Fick öppna själv på jobb idag. Tycker alltid det är lite läskigt. Vi har frysar i butiken som låter, smällar och knackar så man får panik och tror att någon är där inne! Min kära arbetskollega lyckades försova sig så jag fick sköta bak och kassa ensam fram till nio. Fick lite hjälp av Jacob som hade frukt och grönt. I övrigt har dagen på jobb varit lugn.

Nu ska jag kolla på Kenza och Tyra show och sen försöka sova bort min huvudvärk. Ikväll är det tänkt att jag ska spela biljard med några kompisar. Vi får se hur det blir. Vill även hinna träna och plugga lite :)


Sängläge! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: