Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Kvällsträning

Kategori: Allmänt

Ja, chocken! Jag, Sara Thurell, drog mig bort till gymmet en fredagskväll 21.15. Inget liv? Kanske det. Ångest pga dagens matintag? Definitivt. Därför fick det bli en tur till gymmet. Hade energi över och inget bättre för mig. Dock fick jag världens illamående efter att ha druckit vatten och sen lagt mig på magen för att göra rygglyft. Inget jag rekommenderar, kombinationen alltså. Och huvudvärken kom tillbaka så fort jag gick ut från gymmet. Nu är den dock försvunnen igen.
Min första plan var att köra 20 min kondition och sedan styrka. Men min älskade Ipod dog efter tre minuter. Dagens tragedi! Det är det värsta kom kan hända på gymmet. Jag klarar inte av att träna kondition utan musik. Musik peppar och taggar men min hemska, dålig-konditions-andning gör definitivt inte det! Fick istället sluta efter 10 min och sen köra styrka.
Nu sitter jag nyduschad i soffan med en sovandes mamma bredvid mig. Blir sängen strax för mig också.



Trevlig fredagkväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: