Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Lugn kväll

Kategori: Allmänt

Har suttit och bränt skivor hela dagen. Hade lovat min pojkväns mamma att bränna ut fem skivor till pojkvännens 20 årsfest. Och den är imorgon. Har självklart skjutit upp det som med det mesta. Men nu är de klara! Och det är skönt! Har under kvällen suttit och pratat med mamma. Vi har pratat om allt och inget. Det är skönt att ventilera lite, både allvar och skoj. Hon har hjälpt mig försöka strukturera upp min vardag. Nu ska jag ge hennes förslag en chans.
Nu sitter vi i soffan framför Idol och slappar. Funderar dock på att gå till gymmet men har en sån hemsk huvudvärk så vet inte om jag orkar.. vi får se vart det hela slutar :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: