Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Måndagmorgon

Kategori: Allmänt

Igår hann jag läsa några sidor innan Marika och Sandra ringde och bad mig komma ut. De hade tänkt gå en promenad men blev kvar utanför mig och snackade, tills min kära pojkvän ringde. Han hade varit iväg på hockey i Växjo och behövde skjuts hem. Begav mig iväg mot Arenan och plockade upp honom och hans vän. Droppade vännen på stationen i Oxie sen körde vi hemåt. Jag var tvungen att fortsätta läsa, vilket min pojkvän inte blev så glad över. Men I have to do what I have to do ;)
Imorse behövde mamma bilen till åtta så fick snällt köra hem den i tid tills dess. Lika bra kanske att komma upp. Ska till skolan kl 10 och har lite småsaker att fixa innan. Har även drygt två sidor kvar att läsa i boken. Som sagt står skola på schemat idag. Efter blir det lite mer läsa och om jag hinner, träning :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: