Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Ny vecka

Kategori: Allmänt

Blev ingen uppdatering igår, jag var helt utslagen! haha Lördagskvällen blev med andra ord mycket lyckad. Hade skitkul! Jag och Alex körde på ett litet projekt inne på Glasklart som misslyckades som fan och jag vet egentligen inte varför vi skulle göra det. haha På fyllan lät det kanske vettigt.
Som sagt igår var jag helt utslagen. Men min man fyllde år så det blev en härlig frukost på morgonkvisten. Efter den placerade vi oss i sängen igen och kollade film/sov. På eftermiddagen blev det middag på Jensen Böfhus, som hade slut på i princip allt.. Så där sjönk de lite i våra ögon. Min älskade snackkorg hade de slut på! Den är ju ett måste när man är där.


Izzi och Robin körde ett litet violuppträdande

Idag fick jag sova ut och vakna upp frisk och kry. Åt frukost med svärmor och satt och snackade skit. Hon körde mig sedan till Värnhem där jag tog bussen hemåt. Självklart går min fina påse sönder när jag hoppat ur bilen och ska gå mot bussen. Det är väl min vanlig tur. Nu är planen att jag ska gå och handla ingridienser till mina kanelbullar. Sen ska jag sätta mig och plugga ett tag för att sedan baka och tvätta. Ikväll blir det såklart träning med mina gymnaster, kanelbullar är åt dem. Efter träningen ska jag ha möte med vår gamla ordförande för att få ett överlämnande :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: