Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Shopping

Kategori: Allmänt

Jag kom aldrig iväg till skolan (A) oops! Satt istället och läste hemma. Går lite långsamt när jag hela tiden avbryter för att jag måste skriva ner saker eller göra något annat. Har fått lite viktiga saker gjort också, skickat mail till höger och vänster, kollat upp saker och shoppat liiite. Behöver ett par helt vanliga svarta pumps, hittade ett par på H&Ms hemsida för 199 kr så jag slog till. Blev även ett underklädessätt. Underkläder får man aldrig för mycket av ;)

Kl fyra ska jag som sagt befinna mig på jobb, så ska strax göra mig redo. Ska även jobba imorgon bitti så det blir i princip bara hem och sova sen tillbaka. Ska bli spännande att se vem jag ska jobba med imorgon, då min kära arbetskollega har fått ryggskott (det är henne jag täcker för idag). Hoppas någon kul! haha


Utanför min kära butik en vinternatt förra hösten haha

Kommentarer

  • Anonym säger:

    usch tycker synd om din arbetskollega, hade ryggskott i början av veckan och har fortfarande lite kvar. inte kul asså :(

    2010-10-08 | 23:30:18
    Bloggadress: http://fckingcrazy.blogg.se/
  • Sara säger:

    nej sånt är aldrig kul! Hoppas du blir bättre snart :)

    2010-10-09 | 16:05:26

Kommentera inlägget här: