Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Sjuk?

Kategori: Allmänt

Sitter nyduschad framför datorn. Borde egentligen läsa de sista sidorna inför morgondagens föreläsning. Ska göra det strax... Läste större delen efter skolan idag men blev så trött att jag var tvungen att ta en powernap haha. När jag vaknade igen klampade Therese och hennes pojkvän (?) in. Pojkvännen (?) skulle försöka sig på att fixa min kära mobil som fick sig en tur i toaletten för några veckor sedan. Tråkigt nog gick det inte att göra något åt den. Skickade fram nästa mobil som jag ville att han skulle fixa (Den jag köpte akut efter toalettmobilen). Nu håller vi tummarna för att det ska gå. För tillfället sitter jag med en Nokia som jag inte förstår något av. Förstod iaf att den behövde laddas, den pep hela tiden. Kunde varit sms men så populär är jag inte.

Måndag kväll innebär såklart träning med mina gymnaster. Idag fick det bli träning till tävlingen som vi ska iväg på den 30/10. Gick väl helt ok.. Tog en bra stund innan det satt. Men det ska nog gå bra på tävlingen. Vill dom så kan dom! Och vi ledare tror på dom :) Blev cykeltur till och från träningen. Inte superbra kanske med tanke på min förkylning som är på G att bryta ut. Men motion fick jag iaf!

Nu väntar lite mat och plugg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: