Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Söndag

Kategori: Allmänt

Blev ingen biljard igår. Jag fick världens huvudvärk.. IGEN! och somnade när klockan va halv tio. Blev väckt efter elva av min käre pojkvän som ville bli hämtad från en fest. Gav mig ut i natten mot Söderkulla. Hatar att vara i områden jag inte känner till på natten. Blir paranoid och tror att alla är hemska människor som vill misshandla/råna/våldta. Och när det dessutom tar lång tid för min pojkvän att komma spelar jag upp scener i huvudet om att han blir nedslagen. Och vad jag skulle gjort.. Igår tänkte jag att jag kunde köra på våldsmännen med bilen. Smart ju. Nä nog om sånt trams.

Imorse var jag uppe redan halv nio. Kilade iväg till Malmborgs och köpte frukost. Märkte när jag kom hem att jag hade fått med mig en bulle med russin i! Kan det bli värre?!?! Fick lida mig igenom bullen.
Halv elva var jag på plats i Kirsebergshallen och hade träning med min nybörjargrupp. Alltid lika kul :)

Nu hade jag tänkt läsa lite ekonomi samtidigt som jag smaskar i mig onyttigheter. Röda veckan är på igång, så  får skylla på det ;) Nä men ska försöka kila iväg till gymmet ikväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: