Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Styrelsemöte

Kategori: Allmänt

Med tanke på att mina tankar alltid är på annat håll när jag ska försöka plugga lyckades jag bara läsa ett kapitel innan jag var alltför lost. Slängde på mig lite varma kläder och satte mig på cykeln mot Kirseberg och månadens styrelsemöte. Det var väldigt härligt väder att cykla i, strålande sol och lite småkyligt. Kom till kontoret ett bra tag innan mötet skulle börja så hann fixa lite smågrejer. Mötet blev långt, 2 timmar långt. Men så går det när styrelsemedlemmar avgår till höger och vänster och allt ska läggas om. Vi lyckas dock ganska bra trots allt. Tacka vet jag My, utan henne hade jag inte vetat vad jag skulle göra :p

Nu har jag precis duschat och ska läsa det andra kapitlet inför morgondagen


Från cykelturen till mötet :)

(Inlägget läggs upp i efterhand, hade tydligen inte publicerats igår)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: