Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Synd

Kategori: Allmänt

About yesterday, tog mig som sagt till skolan. Lyssnade inte alls på föreläsningen och kunde spenderat tiden mycket bättre men men. Samvetet mådde bra av att jag var där haha. Drog mig sedan in mot stan och mötte upp min morfar och bror för att sätta blommor på graven, mormor skulle som sagt fyllt år igår. Efteråt gick vi och åt på Mando. Det var mysigt med en stund med min bror och morfar.

När jag hade lämnat morfar vid bussen tog jag mig en tur på stan. Är i stort behov av toppar men självklart hittar man inget när man är i behov av det. Men efter många om och men lyckades jag hitta iaf en tröja. Och lite annat såklart ;) Begav mig efteråt till jobb, stannade dock bara två timmar. Mådde inte alls bra. Therese var vänlig och hämtade upp mig och min cykel med sin Polackbil och tog mig hem. Vi satt sen och kollade igenom en mängd bilder från förra året. Nostalgitripp på det!

Till slut hamnade jag hemma hos min pojkvän som bänkade sig framför fotbollen. Jag däremot satte mig framför säsong ett av Two and a half men.

Imorse struntade jag i skolan, kände mig inte kry. Åkte istället direkt hem till morfar och hjälpte honom med lite föreberedelser inför en middag som han ska ha imorgon. Ska hjälpa honom då också :)
Nu blir det dock plugg i en timme innan jag åker iväg  på ett ärende!


Mina inköp igår :)

Graven :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: