Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Tanzen!

Kategori: Allmänt

Nä jag kan väl inte påstå att det blev så mycket plugg tidigare idag. Somnade ett tag och kom inte in i det igen. Så kan det gå. Istället har jag suttit klistrad vid datorn och tvn. Har dock dammsugat hela lägenheten exklusive mamma rum. Så snäll är jag inte! Lyckades även ta sönder två glas när jag precis hade dammsugat köket så det fick jag göra om. Skoj! Nu sitter jag här efter att ha fått i mig lite middag och ska börjar fixa mig lite. Har dock svårt för att komma igång. Kanske en öl hjälper. Ska prova. 

Om en timme eller två börjar väl folk drälla in så för försöka vara klar tills dess iaf! Ikväll blir det White och tanzen tanzen tanzen!

 
En bild till från The Studio:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: