Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

The studio

Kategori: Allmänt

Jag kan väl inte påstå att jag lyckades speciellt bra med mitt pluggande igår, efter skolan. Gjorde två uppgifter varav jag förstod den ena, halvt. Bra där! Idag ska jag plugga röven av mig är det tänkt och även få lite hjälp av Emma. Och belönar mig själv med en solning om jag lyckas idag :p

Ja nu måste jag ju berätta om The Studio. Har jag föraktat deras teleoperatörer i åratal, har klickat, hittat på historier och gjort allt för att undkomma dem men till slut satt jag där själv. Iaf på 12:e våning i Torson låg deras studio, helt okej utsikt får man ju säga. Hade inte klagat om jag blev tvingad att jobba där. Vi blev sminkad av make-upartister, min frågade om jag ville vara naturlig eller lite mer sotat och jag valde lite mer sotat. MEN JÄVLAR! Jag såg ut som en hora.. Tacka gud för att 30-40% försvinner på bilderna. Efter lite väntan fick vi gå in och fotas, en miljon enskilda, helkropp, halvkropp, ansikte och till slut fick vi ta några ihop. Jag är ju glad att jag inte är modell för gud vad svårt det är! Jag kände mig lite bortkommen måste jag säga. Men där blev trots det några bra bilder. Mannen min blev riktigt bra på sina, en snygging jag fått tag på ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: