Sara Cecilia Lovisa Thurell

Vi bör glädja oss åt det vi har utan att göra jämförelser. Man blir inte lycklig så länge man plågas av att andra är lyckligare.

Tidig morgon

Kategori: Allmänt

Idag stod alarmet på 6.45... Inte roligt att gå upp innan det ens blivit ljust! Släpade mig upp och raka vägen in i duschen. Fixade mig och tryckte i mig två mackor innan Emelie kom och plockade upp mig. Vi var drygt 20 st på föreläsningen, i vanliga fall är vi runt 80 haha. Den drastiska minskningen kan bero på tentafesten igår. Vi får väl se om vi är normalt antal imorgon. Idag satte Ekonomistyrningskursen igång, den känns liiite lättare än redovisningen. Ska försöka vara ambitiös och läsa inför varje föreläsning så att jag hänger med.

Efter skolan blev det en runda på gymmet, känner på mig att jag kommer att få en rejäl träningsvärk imorgon! Men då blir det bara till att träna igen, de säger ju att bästa sättet att behandla träningsvärk är just träning. Har precis satt i mig lite lunch och nu ska jag sätta mig och läsa igenom sidorna till imorgon.

Kommentarer

  • Ina Jacobsen säger:

    va duktig av dig att vara på föreläsningen idag :) själv orkade jag inte även om jag inte var med på tentafesten igår, haha.



    ha de gott!

    2010-10-07 | 20:03:39
    Bloggadress: http://maklarstudenterna.blogg.se/
  • Sara säger:

    Haha det va inte jag heller, därför jag orkade troligtvis :p

    2010-10-08 | 13:46:12

Kommentera inlägget här: